Obchodní podmínky
Obchodní podmínky pro semináře společnosti Právo pro makléře, s.r.o., IČ: 07548222, se sídlem Klicperova 1266/1, 500 03 Hradec Králové, zapsaná u Krajského soudu v Hradci Králové pod sp. zn. C 42593. Nabízíme školení, semináře a webináře, které si na našem webu můžete objednat.
Jak probíhá objednávka
Nejdříve vyplníte objednávkový formulář na www.pravopromaklere.cz. Odeslání formuláře je návrhem na uzavření smlouvy, přijetí přihlášky vám potvrdíme na e-mail, který jste do formuláře vyplnili. Tímto naším potvrzením je mezi námi uzavřena smlouva. Pokud bychom v objednávkovém formuláři našli neobvyklé nebo nepravděpodobné údaje ohledně vyplněných osobních údajů nebo množství objednávaných školení, seminářů a webinářů, můžeme vás před potvrzením objednávky ještě kontaktovat a ověřit si správnosti údajů nebo objednávku nepřijmout. O tom bychom vás ale informovali e-mailem.
Ceny a platby
Spolu s potvrzením přihlášky vás vyzveme k platbě registračního poplatku (ceny školení). Nejsme plátci DPH, takže uvedená cena školení je konečná. V ceně školení je vstup pro 1 osobu a podklady ke školení. Po připsání platby na účet vám pošleme fakturu a potvrzení o registraci na školení/webináři na e-mail v objednávce.
Storno podmínky
Pokud chcete účast na školení/webináři zrušit, proveďte tak prosím výhradně na e-mailu info@pravopromaklere.cz s uvedením čísla účtu pro případné vrácení registračního poplatku nebo jeho části:
- do 4 týdnů před konáním školení/webináře vám vrátíme 100 % ceny školení,
- do 2 týdnů před konáním školení/webináře vám vrátíme 50 % ceny školení,
- od 7. kalendářního dne včetně před konáním školení/webináře je storno poplatek ve výši 100 % ceny školení.
Pokud se semináře nezúčastníte, přestože jste přihlášeni, účastnický poplatek nevracíme.
A pokud jste spotřebitel, máte k tomu i možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů viz. dále.
Změna termínu nebo místa
Termín nebo místo konání školení/webináře můžeme změnit. V takovém případě vám hned napíšeme na e-mail, který jste uvedli v objednávkovém formuláři, a dáme vám na výběr, zda chcete vrátit plnou cenu školení/webináře, kterou jste zaplatili, nebo si vyberete jiný termín a místo školení/webináře.
Pokud budete chtít vrátit plnou cenu školení/webináře, vrátíme ji na účet, který nám sdělíte nebo ze kterého nám peníze přišly, a to do 10 dnů od té doby, co se na tom domluvíme.
Reklamace
Pokud byste chtěli uplatnit reklamaci, dejte nám vědět na info@pravopromaklere.cz. Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů, pokud se s vámi písemně nedohodneme na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty máte stejná práva, jako by se jednalo o podstatnou vadu. Vystupujete-li ve vztahu k nám jako spotřebitelé, máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace, tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné. O proplacení těchto nákladů musíte požádat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění práv z vadného plnění. Vezměte prosím na vědomí, že nemůžete reklamovat školení/webinář jen proto, že nenaplnilo vaše subjektivní očekávání.
Odstoupení od smlouvy
Pokud školení/webinář kupujete jako spotřebitelé, máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření. Stačí nám dát o odstoupení vědět na e-mail info@pravopromaklere.cz. Může se ale stát, že školení/webinář proběhne ještě v této 14denní lhůtě pro odstoupení, a v takovém případě nám dáváte souhlas s tím, že pokud je termín konání školení/webináře před skončením lhůty, nemáte na odstoupení od smlouvy právo. Podnikatelům možnost odstoupení od smlouvy nedáváme, můžete ale využít výše uvedených storno podmínek.
Autorská práva
V rámci ceny za školení/webinář od nás dostanete i spoustu materiálů. Musíme vás ale upozornit, že materiály jsou našimi autorskými díly a loga ochrannými známkami. Pro Vaši osobní nebo interní potřebu jsme vám je poskytli s radostí, nemůžete je ale kopírovat, sdílet ani jinak předávat třetím osobám. Děkujeme, že to neděláte.
Mimosoudní řešení sporů pro spotřebitele
V případě problému se jako spotřebitelé můžete obrátit na Českou obchodní inspekci (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, adr.coi.cz). Řešení se zahájí jen na váš návrh, a to v případě, kdyby se nepodařilo vyřešit spor přímo s námi. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás uplatnili své právo poprvé. Zahájit mimosoudní řešení sporu jde i online prostřednictvím platformy ODR dostupné tady: ec.europa.eu/consumers/odr/.